Co 2 tygodnie otrzymasz:
Dodatkowo gratis dostaniesz:

Dołącz do elity autorów współtworzących nasz serwis.
Pochwal się swoją wiedzą i zdolnościami pisarskimi.
Za każdy opublikowany artykuł otrzymasz 20 punktów Vita-aktywności.
Pokaż: Najnowsze Najczęściej komentowane Najwyżej oceniane




Ocena:
27 lutego 2012, Komentarzy: 143
Naukowcy z University of Illinois wykazali, że zmienione nowotworowo komórki jelita grubego obumierają pod wpływem składników zawartych w naparze yerba...




Ocena:
24 lutego 2012, Komentarzy: 102
Jak pokazują wyniki badań opublikowanych w czasopiśmie American Journal of Clinical Nutrition,kobiety, które przed zajściem ciążę spożywają dużo...




Ocena:
22 lutego 2012, Komentarzy: 188
Dotychczas panowało przekonanie, że zarówno oliwa z oliwek jak i olej słonecznikowy powinny być dodawane tylko i wyłącznie do potraw spożywanych na...




Ocena:
20 lutego 2012, Komentarzy: 100
Wyniki badań opublikowanych w czasopiśmie Carcinogenesis pokazują, że ekstrakt z pestek winogron niszczy komórki raka płaskonabłonkowego...




Ocena:
17 lutego 2012, Komentarzy: 135
Osoby, które często spożywają słodycze nie tylko szkodzą swojej sylwetce i zębom, ale także skórze. Zaobserwowano pozytywną korelację pomiędzy...




Ocena:
13 lutego 2012, Komentarzy: 98
Do najczęstszych skutków spożycia alkoholu zalicza się: upicie, kaca i uzależnienie. Tymczasem naukowcy z Uniwersytetu Kalifornijskiego...




Ocena:
10 lutego 2012, Komentarzy: 88
Zgodnie z wynikami 2 badań, związek występujący w grzybach halucynogennych ? psylocybina ? może pomóc w leczeniu depresji. Badanie...




Ocena:
8 lutego 2012, Komentarzy: 137
Podczas studium naukowców ze Szkoły Zdrowia Publicznego Bloomberga Uniwersytetu Johnsa Hopkinsa okazało się, że lekarze u których BMI wskazywało...